9 Френска Езикова Гимназия "Алфонс дьо Ламартин"

през погледа на ученици

Как се отнасят с родителите ни?

leave a comment »

Неведнъж казахме, че се чувстваме подценявани и публикацията няма за предмет конкретния подход спрямо нас. Едно е да се заплашват ученици (жаргонно „Може и да мине номерът.“), но отношението към родител, на което станахме свидетели днес, е неспазване на елементарната делова етика.
В повечето случаи дочуванията водят до недоразумения. Тъкмо въз основа на дочуване директорът се обажда на слабо запознат родител, за да го информира, че детето му е разпространявало материали (вече добре известната статия от в. Телеграф) пред училище и да изиска среща. Уви, случила се е грешка: чутото пред входа име се оказва относително често срещано и г-жа Богданова се е свързала с родител на друг ученик.
Налага се също така, изрично да предупредим родителите си-определеният час за среща с директора не гарантира нищо-при непредвидени обстоятелства няма да бъдете осведомени. До колкото ни е известно, в случай, че не може да дойде, инициаторът на срещата (или екипът му) трябва да информира ответната страна или поне да подсигури предварително свой заместник, като го запознае със ситуацията.
Детайлните описания в подобен случай са излишни-най-много да прибавят още необходими, но все така недостатъчни извинения, които да бъдат поднесено на притеснения, подведен и разиграван родител.
Навярно не е редно да казваме на последния, че г-жа Богданова се появи твърде скоро след като той напусна сградата.

Written by 9feg

юни 18, 2009 at 22:13

Публикувано в Uncategorized

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: